Ordination: Sex

Igår hade jag telefontid med sjukgymnasten på NÄL som jag haft kontakt med angående bristningen som blev under förlossningen. Var på återbesök i juli och nu var det dags för ett samtal om hur jag mår osv.
 
Hon är verkligen jättetrevlig och bra att prata med. Berättade att jag blivit duktigare på att göra knipövningar men att jag fortfarande kan ha lite ont framförallt när jag burit Hannes mycket.
Hon frågade också om vi haft samlag ännu? Jag svarade att vi lyckats få till det en gång och att det gick helt ok faktiskt :P Då svara hon: Då ordinerar jag ett till helgen också! Haha!
Så ordination från sjukgymnasten var att fortsätta göra knipövningar och ha sex i helgen :-) Har en sambo som tyckte det var en väldigt bra ordination!
 
Ska få komma till henne på ett besök om 2 månader för att kolla läget. Så skönt att de inte bara släpper det utan verkligen följer upp. Det känns tryggt!
 


Kommentarer
tanniz

dessa knipövningar :( borde verkligen bli bättre på att göra dessa. Å den andra ordinationen borde jag nog bli flitigare med också om du frågar mannen :)

Svar: Ja, de är inte roliga! Lätt att glömma av med :/ Haha! Konstigt att de flesta män förmodligen tycker så ;)
thewaytoyou.blogg.se

2014-09-08 @ 13:14:56
URL: http://tanniz.bloggo.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thewaytoyou.blogg.se

resan mot vår högsta önskan, dig ❤ Hannes ❤

RSS 2.0