Första hela natten

Natten mellan fredag och lördag hände det. Hannes sov hela natten! Eller ja, jag fick stoppa in nappen vid 03 när han gnydde till men det räknar jag inte. Tror han hade löst det själv och somnat om ifall han sovit i eget rum och inte ha en mamma 2 meter ifrån som vaknar av minsta snark. Han somnade strax innan 20.00 vilket var perfekt för då kunde vi titta på idol i lugn och ro :) Han brukar gny till när vi går och lägger oss men inte denna kväll så vi somnade gott och borsett från den lilla uppstigningen vid 03 så vaknade jag av Mathias larm och tittade så på min klocka som stod på 07.09. Men OJ tänkte jag, Hannes sover fortfarande! Sen kunde jag såklart inte somna om utan låg och väntade på att han skulle vakna vilket han gjorde 07.30. För första gången på länge kände jag mig utvilad när jag gick upp.
Heja Hannes! 
Mamma önskar fler sådana nätter, tack! 
Tyvärr har det inte upprepats ÄN men jag hoppas på att det snart händer igen. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thewaytoyou.blogg.se

resan mot vår högsta önskan, dig ❤ Hannes ❤

RSS 2.0