Vårdcentralen

Tyckte att hans utslag var på väg bort men sen blev det lite värre i helgen igen. Suck! Det känns ganska så uppenbart att något pågår i hans kropp och han reagerar på något. Men vad? Åkte till vårdcentralen igår eftersom utslagen på kroppen är fler och värre samt nu ville jag att de skulle remittera oss vidare till någon som kan allergier. Just denna dag var det många som sökte vård på drop in så vi fick vänta i 1.5 timme! Gick ändå bra och Hannes höll låda och underhöll de flesta i väntrummet 😊
 
Tillslut kom vi in till doktorn och jag fick visat honom och sagt vad jag tror och tycker. Han tyckte ändå det "bara" såg ut som atopiskt eksem men med tanke på hans arv och Mathias bakgrund så remitterar han oss vidare. Tack för det! Får vi se hur lång tid det tar...
Tänker fortsätta med mjölk och äggfritt ett tag till. Fisk börjar vi nog med snart igen så fort utslagen verkar lägga sig lite så får vi se om han reagerar. 
Shoppat lite kläder, allmänt och inför resan. Tyvärr var denna kepsen lite stor så den köpte vi aldrig men han var ju förbannat söt i den 😍
Gick på storlek 80 nu så det kommer väl va lite stort men tycker vissa 74 börjar kännas lite smått och då är det bättre att vika upp. 
HM rakt igenom förutom de små skorna/tofflorna som är från Kappahl. 
 
Har ikväll varit på kurs i barn HLR. Så bra! Det kan jag verkligen rekommendera ALLA med barn att gå. Förhoppningsvis kommer jag aldrig behöva använda det MEN känns så bra att få gått igenom det och övat praktiskt på dockor.
 


Kommentarer
Johanna

Vad kommer de söta skorna ifrån?

Svar: De är från Kappahl :)
thewaytoyou.blogg.se

2015-02-27 @ 07:10:16
URL: http://enskaninginorrland.wordpress.com
Anonym

Vart ska ni resa ngnstans:)?

Svar: Vi åker till Puerto Rico, Gran Canaria :-) För att fira min mamma som fyller 50.
thewaytoyou.blogg.se

2015-02-27 @ 15:50:40
Lina

Glömde skriva mitt namn :)

2015-02-27 @ 15:51:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thewaytoyou.blogg.se

resan mot vår högsta önskan, dig ❤ Hannes ❤

RSS 2.0