1-åringen

Så kom den 14 maj och det hade gått ett helt år. ETT ÅR! Helt galet!
Ett år sen vi äntligen fick träffa vårt efterlängtade barn som vi kämpat så hårt för ❤ 
Det har varit det bästa, lyckligaste, tuffaste, roligaste, svåraste och det mest underbara år någonsin :-) barn ger en verkligen allt! Ibland vill man bara ta tjänstledigt från sin mammaroll men oftast svämmar hjärtat över av kärlek och det gör nästan ont i kroppen så mycket man kan älska sitt barn ❤
 
Så hur var då Hannes 1-årsdag?
Den var toppen! För det första var det kristihimmelsfärd och röd dag vilket betyder att även Mathias var ledig. Vi började dagen med sång och paket i sängen 
Efter frukost började jag förbereda maten inför eftermiddagens kalas och Mathias tog tag i städningen. Tillslut fick jag ta mig en tur med Hannes i vagnen så han skulle somna och vara någorlunda pigg när gästerna kom (och Mathias fick städat ifred 😜)
Hannes har ganska svårt för att somna inne på dagen och det är allt som oftast en strid jag inte orkar ta utan går hellre en sväng med vagnen då han oftast somnar. Nu på senaste så har han dock blivit mer nyfiken än någonsin och vägrar att lägga sig ner trots att han är sviiiiiiintrött. Detta resulterade i att han denna dag tillslut somnade sittandes!!! Har även hänt ett antal gånger efter detta.
Knasboll :-)
 
Klockan 16 kom våra familjer på kalas (föräldrar, syskon, mormor/farmor). Blev grillning och sen tårta ute på altanen i det underbara vädret. Hannes hade full attention av alla och han stortrivdes :) fick massa fina presenter och hela dagen var perfekt!
Älskade 1-åring ❤
 
Jag har ett avslutande inlägg jag tänker göra innan bloggen är "färdig". Skulle tippa på att det kommer i nästa vecka men jag vågar inte lova något :) men ett till kommer iallafall.


Kommentarer
Anonym

Kan du inte berätta hur din man har sett på er resa? Hur har han mått och tagit allt?

Svar: Ska försöka få med det i mitt avslutande inlägg, lovar :)
thewaytoyou.blogg.se

2015-06-23 @ 18:00:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thewaytoyou.blogg.se

resan mot vår högsta önskan, dig ❤ Hannes ❤

RSS 2.0