Mardrömmar?

Hannes somnade så gott på mitt bröst förut och jag passade också på att blunda en stund. Efter ca 30 min vaknar han till och är ledsen. Det ledsna går över i hysteriskt gråtande/skrik och håller på i ca 20 min. Går runt och försöker lugna, erbjuder bröstet men ingenting verkar hjälpa. Tillslut lugnar han ner sig. Tar brösten, äter, och somnar igen. 
 
Lilla skrutten! Får ont i hjärtat när han är sådär ledsen och hysterisk. Kan det vara att han drömt något tro? Eller bara ett jobbigt magknip? Inte lätt för de små liven när de inte kan säga vad som är fel :/
Somnade om efter sitt lilla utspel ❤


Kommentarer
nah

Kan vara att han drömmer och inte är kontaktbar när han vaknar. Lisas Lucas hade detta när han var som Hannes och hon höll på och försöka få kontakt med honom hur länge som helst innan han tillslut vaknade till och lugnade sig.

Svar: Det kan säkert vara så för ibland är det precis som han inte är riktigt vaken. Jobbigt att se han så ledsen och nästan panikslagen :/
thewaytoyou.blogg.se

2014-09-08 @ 17:24:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thewaytoyou.blogg.se

resan mot vår högsta önskan, dig ❤ Hannes ❤

RSS 2.0