4 månader

4 månader har gått sedan vårt lilla mirakel föddes. 4 månader sen en lång kamp nådde sitt slut och vi fick hålla vårt efterlängtade barn i famnen. Han är fantastiskt och jag är så glad att jag får vara hans mamma ❤ 
 
Idag har han varit på ett väääääldigt sprattligt humör! Han har i omgångar suttit i sin babysitter i babygymmet och jösses vad han har sprattlat, vevat och slått på fisken, krabban och skon som hänger där. Så roligt att bara sitta och titta på honom under sina träningspass :) 
Äter krabba :) 
Han är verkligen inne i en period nu där han ska äta på ALLT! Han tar knappt nappen längre för den är roligare att tugga på! Tänder på G kanske? Tycker de kan vänta lite till och hoppas tuggandet inte har med det att göra.
Glade godingen :)
 
Dagen har tyvärr inte bara bestått av en go och glad 4 månaders bebis. Min pappa ringde på förmiddagen och berättade att farfar nu var väldigt dålig. Det var nog inte så lång tid kvar innan slutet. Hade först lite svårt att bestämma mig ifall jag skulle åka dit för på ett sätt ville jag ha en sista bild från när vi var där för en månad sedan, när han var i sin hemmamiljö och hyfsat pigg. Tillsist bestämde jag mig för att åka dit. Hörseln är det sista som lämnar människan och jag ville ändå säga hej då och att han skulle veta att jag varit där. Satt och vakade tillsammans med farmor, pappa, mamma, moster och kusin i ett par timmar. Vid 16 tiden bestämde mamma och jag mig för att åka hemåt men pappa och farmor stannade kvar. Ca 2 timmar senare tog han sitt sista andetag... Älskade farfar ❤
Jag är glad att jag valde att åka dit och få prata till honom en sista gång. Han var gammal och det känns ändå ok på något vis även om det såklart är sorgligt också. Nu har han inte ont mer och behöver inte vara frustrerad över att kroppen inte vill fast knoppen är glasklar. 
 
En märklig söndag som bjudit på det mesta. Nu säger jag godnatt och välkomnar en ny vecka.
GODNATT


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thewaytoyou.blogg.se

resan mot vår högsta önskan, dig ❤ Hannes ❤

RSS 2.0