Redo för kyla

En ny sak som Hannes har börjat med sen i söndags är att ta ton i form av ett skrik. Inget ledsen eller arg skrik utan mer jag-hör-min-röst skrik som avslutas som ett gurgel eller kraxande läte. Låter väldigt roligt :) 
Vi fick också precis höra det högsta skratt någonsin. Han var rätt trött och satt i sin sulky när Mathias började busa med honom. Han skrattade så han skrek! Helt underbart :-) 
 
Den andra tanden nere är också på väg upp nu och det bits på precis allt! Måste klia massor. 
 
Idag har jag varit och inhandlat åkpåsen Hannes ska få glida runt i. Det blev en Elodie Details Cargo. Mycket snygg! Bytte över till sittdelen och testade åkpåsen när vi kom hem och han verkade trivas :) Redo för kyla!
Får nog bli premiär tur imorgon för både sittdel och åkpåse. Känns lite sorgligt att lämna liggdelen men det måste ändå göras. Hade den inte haft det uppfällbara ryggstödet hade jag behövt bytt för längesen. Tur att det fanns när man har en sån nyfiken unge som vill vara med hela tiden. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thewaytoyou.blogg.se

resan mot vår högsta önskan, dig ❤ Hannes ❤

RSS 2.0