Man glömmer bort

Jag har som sagt framkallat bilder som jag spänt väntar på. När jag gick igenom alla dessa bilder och ser mig med den stora magen inser jag att man glömmer fort. Vissa säger att de saknar gravidmagen men dit har jag inte kommit än, om jag nu kommer att göra det. Jag är mest fascinerad över hur jag då tyckte jag vart gravid i 100 år och nu bara 5 månader efter i princip "glömt" av att jag varit det. 
Bilden är tagen 1 maj.
2 veckor senare var vår guldklimp hos oss <3
 
Fick förresten tackkorten för dopet jag beställt och de blev ju kassa! Bilderna är väldigt suddiga så det var ju piss. Men men...får ta och skicka dem iallafall. Man får inte titta så noga helt enkelt ;)  Känner mig inte såpass rik att jag kan beställa nya :P 
 


Kommentarer
Hannah

Fina magen! Nu hoppas jag min mage kommer snabbt, saknar den. Men mest av allt jag dör av längtan tills man få ligga med sin lilla guldklimp i armarna, ett helt nytt liv!

Svar: Det dröjer nog inte länge tills det är en gooo kula ;) vi längtar också efter en ny liten goding i gänget <3
thewaytoyou.blogg.se

2014-10-29 @ 22:05:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thewaytoyou.blogg.se

resan mot vår högsta önskan, dig ❤ Hannes ❤

RSS 2.0