Första tanden!

Första tanden är på väg! 
Det var inte ens jag som märkte det :S 
Var och handlade i butiken där jag jobbar och likt alla andra gånger pratar man med de flesta arbetskamrater. Hannes satt nöjd i sitt babyskydd, som jag brukar sätta på vagnchassit när jag handlar, och charmade alla genom att le så fort någon pratade med honom. Stod och pratade med några av mina arbetskamrater när min chefs mamma som också stod med helt plötsligt säger: han har ju en tand på väg. Hon tyckte han bet så mycket på sin jacka vilket han också gjorde men han har bitit och gnagt på saker så länge nu utan en tand i sikte att jag inte kollat på ett tag. Hon hade rätt! Höger nedre framtand är på väg att titta fram. Lilla skruttunge! Fick en liten tandborste och tandkräm på posten i veckan så det var ju passande ;)
 
Mathias är hemma igen efter ha varit i Stockholm sedan i onsdags. Skönt att ha honom hemma igen! Så himla tråkigt att vara själv. Han försökte precis natta Hannes men utan resultat så vi la ner honom i spjälsängen för att se om han kunde somna själv vilket han har gjort några gånger tidigare, senast igår. Vi satte oss och åt middagen vi lagat men hörde efter en stund genom babyvakten att han inte var helt nöjd inne i sovrummet. Vi gick in och då ser vi att han lyckats att vända sig om helt så han låg med huvudet ner där han brukar ha fötterna och allt i hela sängen ligger huller om buller :) Han är ju för go!
Mathias stannade kvar för att försöka få honom att sova och alldeles nyss hör jag snarkningar genom babyvakten som fortfarande var på och det var inte Hannes snarkningar direkt. Gick in och möttes av det här
 
Trötta killar :-)
 


Kommentarer
Anonym

Åh underbar bild. Klart han saknat sin pappa och vill mysa när han kom hem :)

2014-10-19 @ 18:12:11
URL: http://tanniz.bloggo.nu
Annika

Vilken gullig bild!

2014-10-21 @ 17:36:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thewaytoyou.blogg.se

resan mot vår högsta önskan, dig ❤ Hannes ❤

RSS 2.0