Sovmorgon

Klockan är 9.30 och jag ligger fortfarande i sängen och har inte startat min dag än. Lyyyyx! 
Hur kommer detta sig?
Mathias närmsta vän Magnus kläckte den fantastiska idéen igår att de kunde åka till badhuset med barnen när de har uppvärmd pool mellan 9-10. Mathias frågade mig om det var ok att han åkte med Hannes. Ok? Självklart! Det betydde ju som sagt sovmorgon för mig. Love it!  Roligt att de har pappa/barn tid också. Det är viktigt tycker jag.
 
I veckan som gått har Hannes snorat för fullt. Näsan rinner och det tuggas och dreglas på det mesta. Mer tänder på G kanske? 
Denna veckans nätter är långt ifrån förra veckans oroliga nätter. Han har sovit riktigt bra, särskilt i början på veckan. Onsdag-torsdag somnade han tex ca 20.00 och vaknade första gången 02.30. Fick vaggat honom lite och han somnade om i vår säng till 07.00. Bra tycket jag! Ingen mat den natten heller vilket jag försöker att undvika nu. Laddar en flaska välling och har i kylen som bara kan värmas om det verkar behövas under natten. Oftast när han vaknar mitt i natten är det bara att somna om honom igen. Det är när han vaknat efter ca 04 det ibland kan behövas en skvätt välling eller blöjbyte.
 
Nä, nu får jag hoppa upp och äta frukost. Njuta av egentiden tills mina fina killar är hemma igen ❤


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thewaytoyou.blogg.se

resan mot vår högsta önskan, dig ❤ Hannes ❤

RSS 2.0