Lättare shopping

Hannes kan inte sitta själv än men vi övar varje dag och det är nog inte sååå långt borta ändå. Så när jag var och handlade senast var jag ju bara tvungen att testa och ha honom sittandes i kundvagnen. Hade med en filt jag försökte lägga runt för att få lite extra stöd. Det gick helt ok faktiskt! I slutet av shoppingrundan började han förmodligen bli lite trött och hängde åt sidan så jag fick vara med och putta upp honom emellanåt. Hela shoppingturen var Hannes hur nöjd som helst och satt mest som ett frågetecken (en min han är väldigt bra på) och bara tittade på allt och alla. Var nog roligt att komma upp lite och se sig om :) Detta kommer ju bara bli bättre och bättre och handlingarna kommer förhoppningsvis då också bli lättare och lättare. Mycket bra!
Duktiga killen! Fjärilen fick såklart också följa med på shoppingtur :)
 
Igår var mamman och pappa ute på roligheter i form av restaurangbesök och discobowling med goda vänner. Hannes var hos mormor och morfar men Mathias körde så vi kunde hämta honom på kvällen/natten. Vi har haft en del bökiga nätter denna veckan då han inte velat komma till ro och vaknat med 1-1.5 timmars mellanrum. Min mamma visste om detta och sa då när vi lämnade honom att han kan ju vara där hela natten om vi ville få lite sömn. Visst det hade gått för jag hade med både gröt och ersättning så mat var inget problem men kände att både Mathias och jag måste förbereda oss lite innan vi lämnar bort honom en hel natt :) måste veta om det mer än någon timme innan ;) men snällt att få erbjudandet! Kommer tackas och tas emot framöver. Vi hämtade honom vid 00 och det är jag glad för idag när vi myst i soffan hela morgonen. 
Mys i soffan!
 
Ammandet börjar lida mot sitt slut och jag har i veckan bara ammat på natten och en gång på dagen. Skulle pumpa ut igår innan jag lämnade honom vilket gick sådär. Klockan var 14.30 och jag hade inte ammat sen 06.00. Gav upp efter 25 min och då hade jag fått ut 60 ml. Så det känns som det är dags att börja avveckla detta. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thewaytoyou.blogg.se

resan mot vår högsta önskan, dig ❤ Hannes ❤

RSS 2.0