Ofrivilligt barnlösas dag / Mors dag

Igår,24 maj,var det ofrivilligt barnlösas dag. Den infaller alltid dagen innan mors dag. 
Tankarna gick/går till er som fortfarande kämpar ❤ det är en väldigt tuff kamp och ibland känner man för att ge upp. Gör inte det! Det gör fruktansvärt ont att ta käftsmäll efter käftsmäll. Slås ner för att sakta kämpa sig upp igen. MEN hjälp finns och statistiken är ändå god över att lyckas, tillslut. 
 
 
Idag är det mors dag. Den första jag får fira som mamma. På riktigt! Jag ligger här och tittar på vår son och blir alldeles varm i kroppen. Vi klarade det! Tänk om han visste hur efterlängtad han är. Hur mycket vi kämpat både fysiskt och psykiskt för att kunna hålla denna skatt i våra armar ❤ jag är så oerhört tacksam.
Älskade Hannes!
 
Idag skulle han födas, enligt mina beräkningar då. Är rätt nöjd att han redan här :)
Idag ställer vi till med mors dag fika här hemma. Våra föräldrar, syskon och mor/far föräldrar kommer hit för att fira mors dag men mest för att  träffa Hannes skulle jag tro :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thewaytoyou.blogg.se

resan mot vår högsta önskan, dig ❤ Hannes ❤

RSS 2.0