Inte så trevlig kille

Igår var första dagen vi verkligen fick känna på att det inte alltid är en dans på rosor att vara föräldrar. Hannes var riktigt arg och grinig! Tror det berodde mestadels på värmen. Från 8 på morgonen till ca 16 var det bara väldigt korta sovstunder men där emellan gallskrik. Vi åkte bil men det hjälpte bara stundtals då han slumrade till, förmodligen utmattad efter allt skrik. Vi köpte glass och försökte ta en promenad men vände efter ca 100 m. Kom hem runt 16 och ammade han i sovrummet där vi alla 3 tillslut somnade någon timme. 
Åkte senare på kvällen ner till mamma och pappa och tog en promenad ner till bryggan. Hannes låg i bara blöja och verkade äntligen lite nöjd och sval. Phuuu! Vilket dygn :P
 
Jag har äntligen fått tillbaka mina fötter, vader och vrister :) känns riktigt skönt att slippa släpa runt på massa vätska. Kanske jag till och ned kan börja använda mina converse igen. Weehoo!
Har redan gått ner 13 kg och magen börjar dra ihop sig fint. 7 kg kvar till startvikt som dock var lite väl hög från början. 


Kommentarer
sandra

Penny var också sjukt varm igår!! Helt högröd i fejset när hon skrek! Enbart blöja här med! Blir ju inte bättre för att man själv går typ naken hemma och vi klibbar ihop med huden :D

Svar: Ja, det var nog en tuff dag för de små liven :)
thewaytoyou.blogg.se

2014-05-23 @ 08:34:38
URL: http://sandraochmaria.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thewaytoyou.blogg.se

resan mot vår högsta önskan, dig ❤ Hannes ❤

RSS 2.0