Du är välkommen nu!

Då går vi in i v 38 (37+0) och du är väldigt välkommen nu.
 
 
Igår mådde jag mestadels skit. Hostade så jag nästan kräktes. En sådan där rosslig, jobbig hosta som inte vill släppa. Kände mig också febrig fastän jag inte hade det. Kan kanske vara pollen? Vad man hör är ju det väldigt mycket pollen i år. Idag mår jag än så länge bättre men hostan hänger fortfarande i, men är något bättre. Stor kopp citronte med honung i intas just nu! 
 
Eftersom jag mest låg utslagen på soffan igår så fick min kära sambo skruva ihop Ikea möblerna vi köpt. Jag fick iallafall bäddat spjälsängen vilket förövrigt kändes helt galet. Tänk att inom några veckor så ska en liten skrutt ligga där ❤
Ja, nu är vi redo! Välkommen till oss så fort du kan :)
Ser ni förresten det irriterande lilla strecket till höger på varje kort? Störande!


Kommentarer
tanniz

Åh så härligt. Precis när som helst kan bebisen komma. Så spännande. Lycka till.
Haha. Skulle precis peta på skärmen för jag trodde att jag fått något på den när jag läste att strecket var på alla bilder :)
kram

Svar: Ja, det är verkligen spännande. Tänk att vi kommer att få uppleva det här tillslut :)Kram
thewaytoyou.blogg.se

2014-05-05 @ 10:07:33
URL: http://tanniz.bloggo.nu
Lina

Så himla fint ni har det, er bebis kommer stormtrivas!
Kram

Svar: Tack :)
thewaytoyou.blogg.se

2014-05-05 @ 14:02:50
nellie sis

åååå va fint det blev soffisen!!

Svar: Ja, eller hur :) mycket nöjd!
thewaytoyou.blogg.se

2014-05-05 @ 15:51:10
URL: http://svedholms.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thewaytoyou.blogg.se

resan mot vår högsta önskan, dig ❤ Hannes ❤

RSS 2.0