3 veckor

Idag är det 3 veckor kvar till mors dag och 3 veckor kvar till "mitt" BF datum. Kommer jag i år att få bli firad på mors dag? Det återstår att se Igår var vi på Ikea och köpte de sista, säng och skötbord. Så att skruva ihop dessa blir söndagens projekt. Vi köpte även en skötväska så nu är vi nog så gott som klara med förberedelser inför bebis ankomst :)
Det blev en skip hop skötväska. Inte riktigt den modellen jag tänkt mig men jag är nöjd ändå :)
Vi var på riktigt shoppinghumör och en tavla + taklampa fick också åka med hem från Ikea. 
 
Dagen avslutades med grillmiddag hos mina föräldrar. Mamma hade varit uppe på vinden och hittat babykläder som hon tvättat. Var från strl 50-68 och mycket tjejigt såklart då vi är 3 systrar. Är förmodligen mestadels min mellersta systers kläder som är född 17 maj för det var en hel del somriga klänningar m.m. Trotts att de isåfall är från 1990 så skulle jag nog ändå kunna änvända en del. Om det är en flicka såklart :) Det kommer vara vääääldigt många som har fel om det inte blir en flicka då helt klart största delen av de som gissat sagt flicka. Bara några få som gissat på en pojk. Så det blir spännande att se :)
Är det en Inez eller är det en Hannes?
 


Kommentarer
Camilla

Fina namn ni valt! Ta ett snack med gubben att på din BF dag så får man fira morsdag.
Mamma är du ju redan! :)

Svar: Tack!Ja, det är ju faktiskt sant :)
thewaytoyou.blogg.se

2014-05-05 @ 19:40:49
URL: http://omlivetefter.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thewaytoyou.blogg.se

resan mot vår högsta önskan, dig ❤ Hannes ❤

RSS 2.0