Sista dagen

Om jag inte hade vart sjukskriven hade det idag varit sista arbetsdagen för mig. Just därför var jag på mitt jobb idag med hembakt fredagsfika. Det var mycket uppskattat :) 
Får ändå säga att det hade vart lite skönt att jobba idag och bara få känna känslan när jag hade stämplat ut och gått ut i detta kanon vårväder tänkades att nu är jag lååååångledig. 
Kommer sakna min lilla "bebis" brödavdelningen som jag byggt upp och haft hand om i 6 år nu.
Bilder från brödavdelningen på Ica där jag jobbar
 
Imorgon kommer min familj + mormor, morbror, kusiner m.m hit på middag. Ska bli mycket trevligt!
Har också denna fredagen bakat liksom förra :) Imorse gjorde jag cheesecake och nu jäser jag brytbröd. Får passa på nu när man har tid att baka. Roligare att bjuda på hembakt också :)
 
Trevlig helg!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thewaytoyou.blogg.se

resan mot vår högsta önskan, dig ❤ Hannes ❤

RSS 2.0