Ledig dag och BM besök

Onsdag vilket betyder ledig!
Började dagen med en härlig promenad i vårsolen. Man får inte ha så höga krav på tempot numera utan ta det i sin egna lilla takt ;)
 
Kl 12 var det dags att besöka barnmorskan igen. Tog upp det här med karpaltunnelsyndromet och hur det påverkar mig. Vi bestämde att jag först och främst tar kontakt och bokar tid till en arbetsterapeut för bedömning av nedsattheten i händerna samt prova ut egna handledsskydd. Jag ska jobba tors och fredag som vanligt och ifall helgens nätter fortsätter att vara bråkiga kan en sjukskrivning fram tills jag går på graviditetspenning vara aktuellt. Min barnmorska tyckte absolut att man ska vara uppmärksam och ta detta på allvar då bestående problem kan uppstå. Så vi får väl se hur detta slutar.
 
Förövrigt klämde och kände hon på magen och vår bebis hälsade genom att puta ut på vänster sida navel i vanlig ordning. Fick det bekräftat att det var lilla rumpan :) 
Magmåttet var 29 cm och jag följer min kurva fint. Hjärtljuden var också fina och låg på 145 slag/min. H*n verkar må bra där inne!
 
När jag kom hem åt jag lunch och kände hur trött jag började bli. Gick och lade mig för att vila och sov som en stock mellan 14-16! Var kanske lite förlorad sömn som togs ikapp där. 
 
Bebisrumpa putandes <3


Kommentarer
Jonna

💛 åååå nu längtar jag efter att få se den lilla rumpan :)

Svar: :) ja,det ska bli så mysigt! Inte så väldigt långt kvar nu!
thewaytoyou.blogg.se

2014-03-13 @ 17:44:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thewaytoyou.blogg.se

resan mot vår högsta önskan, dig ❤ Hannes ❤

RSS 2.0