Fullt upp!

En vecka har gått sedan jag slutade jobba. En vecka som bara flög förbi och jag lyckades ha fullt upp trots att jag var ledig. Därav dålig blogg uppdatering.
Veckan innehöll träffa vänner, handboll, baka hemma (kan inte släppa jobbet?), möhippa, söndagsbrunch med familjen och promenader.
Så denna måndag tar jag det bara lugnt. Eller ja, fram till 16,30 iallafall då det är handboll. Men innan det så ska jag bara vara och plocka lite här hemma. Skönt!
 
Förövrigt börjar jag känna mig sprängfärdig. Förstår inte riktigt hur magen ska kunna bli större och ibland känns det verkligen som jag ska spricka när h*n bökar runt där inne. Kroppen är fantastiskt som kan bära detta lilla mirakel. Domningarna på nätterna är bättre och har nu bytts ut till vaknande av obekvämhet. Hittar inte direkt en bekväm sovposition och att vända sig börjar bli mer och mer av en pärs. Var är magmusklerna :P ? Skönt då att jag är ledig och kan samla ihop sömn fram tills vilken tid jag vill egentligen. 
 
Imorgon börjar vi på föräldrarutbildning vilket ska bli spännande!
Mer om det imorgon, ellr onsdag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thewaytoyou.blogg.se

resan mot vår högsta önskan, dig ❤ Hannes ❤

RSS 2.0