Baby/Barn mässan

I helgen har det varit baby/barn mässa i GBG. Mathias och jag besökte den igår tillsammans med våra vänner. Fick allt köpt oss lite grejer men annars tycker jag nog att det var mest för sådana som redan har barn eller vet vilket kön barnet i magen har. Mycket kläder att välja mellan men inte så mycket neutralt. 
Hade också hoppats på lite mer goodiebags och  gratissaker. Snål :P ? Nä, men trodde ändå det skulle vara mer sånt. 
Fick iallafall köpt oss regnskydd+myggnät till vagnen som förövrigt har kommit men inte hämtats. Mam sålde två produkter för 100kr så vi slog till på en napp och nappflaska och där fick vi faktiskt den gröna flaskan på köpet :) Kunde heller inte motstå den söta och supermjuka snutten. 
 
Idag är det måndag och vi välkomnar v 33 (32+0) Det börjar närma sig! 
 
Bebis börjar få mindre plats vilket jag märker väl. Halsbrännan och sura uppstötningar känner jag oftare men jobbigast är det när jag vaknar av det. Försöker sova med huvudet något högre och nu ska jag dricka ett glas mjölk innan jag ska sova. Känner mig också mer andfådd än tidigare. Får se om bebis vill fixera sig snart och man på så sätt kan känna skillnad då magen sjunker. 
 
Imorgon är det dags för träff nr 2 på föräldrarutbildningen. Det ser jag fram emot.
Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thewaytoyou.blogg.se

resan mot vår högsta önskan, dig ❤ Hannes ❤

RSS 2.0