Äntligen lite sömn

Inatt fick jag äntligen sova! 
Hanledsskydden har hjälpt och händerna domnar inte. Dock har de inte hjälpt mot att vakna flera ggr/natt, förrän inatt. Vaknade mindre än vanligt och sov till 10.30! Så skönt :) 
 
Tror vår bebis börjar få mindre plats då det inte sparkas lika mycket längre, men jag känner henne/honom ofta i form av att det buktar ut och spänner åt alla möjliga håll. Så rör sig ordentligt gör h*n iallafall :) 
 
Förra veckan kunde jag inte hålla mig och klickade hem första klädesplaggen till vår lilla skrutt. De ska komma nu i veckan. Köpte strl 50 så det finns ju ingen garanti på att h*n kan ha dem beroende på hur stor vår bebis är. Får hoppas att de passar till en början iallafall. Ska köpa på mig lite i strl 56 också så man är säker på att något passar i början. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thewaytoyou.blogg.se

resan mot vår högsta önskan, dig ❤ Hannes ❤

RSS 2.0