Sol ☀

Igår var Hannes och jag på stranden :) Fick sms på morgonen av en vän att de skulle dit och det hade varit roligt om vi också kom. Var först osäker på om jag skulle våga mig ut :P Han kan ju vara rätt grinig emellanåt och då blir jag lätt lite stressad i offentliga situationer. Man är ju fortfarande rätt ovan med det här mammalivet ;) Men jag åkte iallafall och det var en mysig förmiddag med mammor och barn. 
 
På väg hem från stranden åkte jag in på Mathias jobb för att säga hej och visa upp vår skatt. Tog honom ur bilen och bar in honom för jag tänkte ju inte vara där så länge. När vi kom in och Thias arbetskamrater kom för att titta på honom kände jag plötsligt att det var alldeles kletigt vid hans lår. Bajs! Han hade bajsat lite snett så det kommit utanför och jag hade ju bara body på honom så det betydde att även mitt vita linne var nerbajsat och hans filt jag hade med. Vilken härlig entré vår lilla skitunge gjorde ;) ❤
Självklart hade det även kommit i babyskyddet vilket jag såg när vi skulle åka därifrån.
Tur att bebisbajs nästan inte luktar något alls!
 
Idag är det nog varmt för lilleman. Han är inte nöjd minsann! Enda gångerna han är tyst är när jag ammar eller kör honom i vagnen så han typ somnar men vaknar så fort jag stannar. Så idag är det amma och försöka trösta som gäller. Så gissa vad jag gör nu? Ammar såklart ;) (och försöker blogga) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thewaytoyou.blogg.se

resan mot vår högsta önskan, dig ❤ Hannes ❤

RSS 2.0