Mer sömn, mindre skrik

Efter tisdagens värmebölja var lilleman helt slut. Jag hade gått ner till mina föräldrar för att kunna sola på deras altan när Hannes sov men den planen gick ju inge vidare. När jag kom hem ammade jag honom, igen, och då somnade han som en stock och sov i 3 timmar. Helt slut!
En utslagen hjälte ❤
 
Gårdagen var ju mycket svalare och han sov mest hela dagen. Tog nog igen sömn som uteblev dagen innan. 
Idag är det bvc besök och det är ju alltid spännande att se hur mycket han ökat i vikt osv. 
Just nu sover han gott i bärselen. Perfekt! Så har mamman händerna fria för lite fix och trix :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thewaytoyou.blogg.se

resan mot vår högsta önskan, dig ❤ Hannes ❤

RSS 2.0