BVC

Efter ca 2,5 jobbiga dygn med en kille som inte var så nöjd verkade det mycket bättre igår. Var på BVC i fredags och då var han ju helt vansinnig där inne. Skrek som bara den och jag fick ta upp honom flera gånger för att försöka lugna och trösta. Vi pratade om att det nog är magen som spökar för stackaren. Eftersom han varit så grinig det sista har jag ju tagit till bröstet som tröst och det kan bara boven. Han får i sig för mycket och magen hinner inte ta hand om det. Så nu fick jag tipset att låta det gå minst 3 timmar mellan ammningarna och är han grinig emellan så är det nappen som gäller. Funkar inte detta så kanske det är dags för mig att testa ta bort komjölksprotein. Tycker dock att lördagen var mycket bättre så jag hoppas det vänder nu. Kanske jag vågar mig ut på promenad igen.
 
Det var även läkarbesök denna gång och hon sa att allt såg bra ut. Hon såg en fullt normal och frisk bebis. Skönt! Han väger nu 4800g och är 54.7 cm lång. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thewaytoyou.blogg.se

resan mot vår högsta önskan, dig ❤ Hannes ❤

RSS 2.0