V 22

I måndags välkomnade vi v 22. Det går ju undan det här ;) 
Har precis ätit middag och vår lill* krabat verkade få massa energi av den för nu när jag halvsuttit i soffan har både Mathias och jag känt h*n röra på sig massor :) mysig stund tillsammans, alla tre <3
Mår förövrigt bra och det jag misstänkte var någon känning av fogarna kommer och går. Vissa dagar känner jag ingenting medans andra kan det kännas hela dagen. Har återigen kommit igång med träningen efter julens frosseri. Idag blev det crosstrainern i 45 min och jag kände mig riktigt stark och uthållig trots den putande magen under tröjan. En härlig känsla som jag hoppas får hålla i sig! Ska försöka träna så länge som jag känner att jag mår bra.
 
Imorgon kommer jag alltså inte jobbba 13-19.15 vilket känns såå bra.På schemat imorgon står: träffa vänner och ett besök till barnmorskan.
Vi har ju inte varit hos barnmorskan sen v 8,tror jag, så det ska bli roligt att komma dit igen och nu blir det väl tätare besök antar jag. Mäta magen imorgon då kanske och se om jag ligger inom ramarna. Känns som magen är rätt stor men jag har ju inte direkt något att jämföra med. 
En arbetskollega, som förövrigt kommenterar något om graviditeten varje gång jag ser henne, stannade och tittade på min mage häromdagen. Så sa hon: Det är bara en eller? Jag: Suck...Ja.... Hon: Hehe,det kan man knappt tro.
Så onödigt med sådana kommentarer kan jag tycka :/ Ni som vet vem jag är och vilka jag arbetar med kan säkert lista ut vem det var som drog ur sig en sån dum grej :P
 


Kommentarer
Hannah

Haha, kanske till och med att jag vet vem det kan vara 😜 Men det är lika bra att vänja sig vid dom kommentarerna för dom kommer hålla i sig hela vägen....! I slutet vill man typ döda dom som ska vara lite småroliga...

2014-01-14 @ 21:20:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thewaytoyou.blogg.se

resan mot vår högsta önskan, dig ❤ Hannes ❤

RSS 2.0