Tankar

Borta bra men hemma bäst. Så är det verkligen! 
Var underbart att få komma hem till min älskade sambo och få sova i vår säng.
Idag har jag vart ledig eftersom jag tagit semester hela veckan. När jag satt i soffan och åt frukost framför nyhetsmorgon slog det mig att det kommer vara min vardag framöver. Att få morgonmysa i soffan tillsammans med en gosig,gnällig,glad,hungrig,nöjd,arg och alldeles underbar bebis. Hur fantastiskt är inte det? Jag längtar!
 
Jag kan dock inte släppa en viss oro över att snubbla på mållinjen. Varje vecka som går är en seger i sig. Vi är i vecka 24 nu (23+4 idag för att vara exakt) och de har räddat bebisar som är födda så tidigt. Det brukar dock medfölja komplikationer och skador men det finns solskenshistorier. Jag blir så glad varje gång jag känner vår bebis, vilket är ganska ofta nu. Det hjälper de värsta orostankarna att fladdra förbi :) 
Det här KOMMER gå bra. Den inställningen måste jag ha och vi är en bra bit på väg!
 
Imorgon blir det ytterligare några timmars bilresa då vi beger oss till Norrköping för att fira vänner som gifte sig 27/12 i Sälen. Ska bli roligt att träffas igen eftersom det inte blir så ofta. 
Trevlig helg!
Bjuder på en magbild från imorse v 24 (23+4)
Tror dock att magen är större än vad det ser ut på bilden, hehe :P


Kommentarer
Helena

Från början upplevde jag magen större än vad bilden visade men på slutet av graviditeten så känner man sig inte så stor som bilderna visade.

2014-02-04 @ 18:09:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thewaytoyou.blogg.se

resan mot vår högsta önskan, dig ❤ Hannes ❤

RSS 2.0