Skidåkning

Igår var vädret något bättre men knappt. Min syster Nellie och jag bestämde oss för att ta oss ut i backen ändå. Vi tänkte börja lugnt men lyckades självklart komma ut i en svart backe det första vi gjorde :P inte nog med att det var brant så var det heller inte pistat eftersom det snöat massor under natten. Vi lyckades ta oss ner iallafall men det var ingen finåkning direkt. Det blev det inte på hela dagen eftersom det var så mycket snö i backarna att man åkte bland massa snödrivor. Detta innebar att jag inte vågade släppa på och resulterade i kramp i låren! 
 
När vi skulle ut och åka efter lunchen igår märkte jag tydligt att kroppen inte är som vanligt. Maten stod mig upp i halsen och att böja sig ner för att ta på sig pjäxorna var en pärs! Kändes som jag skulle kräkas upp maten igen :/ inte lika mycket plats där inne längre om man säger så. Tog mig ut iallafall men det var tunga åk. Det känns att man väger mer än vanligt och när vi tog oss in på after skin på eftermiddagen var jag helt slut!
 
Idag var backarna pistade och vi fick några härliga åk på förmiddagen. Dock väldigt kallt och blåsigt på toppen. Valde att inte åka efter lunch idag eftersom det var så jobbigt igår. Gick istället till poolariumet och badade, bubblade och bastade. Härligt!
Imorgon åker vi hem men jag är ledig hela veckan :-)
Systeryster och jag i backen!
 
Vi fick se lite sol idag iallafall :-) 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thewaytoyou.blogg.se

resan mot vår högsta önskan, dig ❤ Hannes ❤

RSS 2.0