Semester

Igår styrde vi kosan mot tandådalen för lite skidsemester sön-tors.
Mathias valde att stanna hemma och jobba eftersom han vart ledig så mycket i jul men jag passade på att ta en vecka semester. Det är min mamma och pappa + Mathias föräldrar som hyrt stuga vilket de brukar göra varje år. Detta året valde båda mina systrar att följa med också vilket är väldigt roligt tycker jag. Var längesedan hela vår familj var på skidsemester ihop :) 
 
Resan upp gick bra och kvällen igår spenderades mysandes i stugan. 
Idag när vi vaknade och tittade ut genom fönstret var det inte direkt det bästa skidvädret vi såg. Det snöade massor och blåste :/ Vi valde därför att hoppa över utförsåkning idag och tog oss en promenad till hundfjället på förmiddagen och har även nu precis kommit in efter promenad nr 2. Hoppas det inte snöar och blåser lika mycket imorgon. 
Hoppas på bättre väder imorgon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thewaytoyou.blogg.se

resan mot vår högsta önskan, dig ❤ Hannes ❤

RSS 2.0