Lediga onsdagar

Har sedan i måndags känt av en strålande smärta från höger sida av ryggen ner under rumpan. Foglossning på G? Det är inte så farligt utan mer en känning än så länge och jag hoppas det håller sig där. Har också känt nu under julen på jobbet att det har dragit ihop sig i magen och blivit alldeles hårt på ett speciellt ställe, sammandragningar kanske? Svårt att veta vad som är vad när man inte vart gravid innan. 
Har iallafall betsämt mig för att ta bort min jobbonsdag som är varannan onsdag, ledig den andra. Det var inga problem så nu är jag ledig varje onsdag. Känns skönt att få en vilodag mitt i veckan.
 
Nu tänkte jag surfa in på försökringskassans hemsida och se hur jag gör för att söka graviditetspenning. De som vart gravida på mitt jobb har fått full graviditetspeng så jag hoppas verkligen inte det blir några problem för mig heller.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thewaytoyou.blogg.se

resan mot vår högsta önskan, dig ❤ Hannes ❤

RSS 2.0