Renovering

Har precis genomgått en renovering av mitt hår! Då vi hade massa järn i vårt vatten när vi flyttade in påverkade det mina blonda slingor och de blev mer och mer gul/oranga. Innan jul installerade vi ett filter som tog bort detta och nu kan jag både tvätta vit tvätt och dricka vårt vatten. Har inte vågat färga håret då det fortfarande var järn i men nu äntligen var det dags!
 
Var hos min frisör i över 4 timmar!!!
Bort med metaller, klippa, färga, nyansera och allt vad som gjordes. Nu känns håret fräscht och har en jämn färg. Ett riktigt grov jobb är gjort och nästa gång kan jag slinga det som vanligt igen. När nu nästa gång blir :P blir inte lika lätt att åka ner till Gbg för att fixa håret med en bebis. Får ta med barnvakt då :)
 
Så snyggt ;)
 
Dagens magbild v 27 (26+2)
 
❤❤❤


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thewaytoyou.blogg.se

resan mot vår högsta önskan, dig ❤ Hannes ❤

RSS 2.0