Myshelg

Efter jobbet i fredags var det enormt tunga steg som tog sig uppför trappan från omklädningsrummet. Att jobba 6-16 känns i kroppen i vanliga fall och än mer nu. Väl hemma kastade jag mig i soffan framför OS invigningen och min älskade sambo lagade mat. Fredagsmys!
 
Lördagen började med jobb och vid 14 hämtade Mathias mig och vi begav oss ner mot Göteborg. Vi hade sedan innan bestämt att vi skulle äta middag med vänner denna lördag. 
I julklapp av mamma och pappa fick vi en smartbox innehållande en hotellövernattning som vi också valde att utnyttja denna helg. Vi checkade in på Elite Park Avenue. Middagen intogs på en fransk restaurang som heter Levantine och kvällen blev mycket trevlig :)
 
Söndag och hotellfrukost! Finns det något bättre ?!? Mums! 
Utnyttjade bio presentkorten vi fått under årets gång och såg Frost i 3D. Det var vi och alla barnfamiljer ;) men vi hade ju faktiskt också med oss vårt barn fast inte riktigt på samma sätt. Längtar tills vi får gå på bio med vårt/våra barn som en riktigt familj <3
 
Imorgon tar jag ytterligare ett steg närmare 30 då jag fyller 27 år. Läste mitt inlägg från förra året då jag fyllde 26 och det var ju ingen vidare munter läsning. Vet redan nu att min födelsedag detta året kommer att bli bättre känslomässigt :) 
 
Försöker ta vara på tiden som 2 innan vi blir 3 <3
 
Frost 3D 
Mysig film i typisk Disney anda.
Man blir aldrig för gammal för Disney. Eller?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thewaytoyou.blogg.se

resan mot vår högsta önskan, dig ❤ Hannes ❤

RSS 2.0