Bökande bebis ❤

Har haft en livligt bökande bebis i magen ikväll :) lyckades till och med att göra så sin mamma behövde gå på toa typ 3 ggr på 30 min! Fast det gör absolut ingenting! Älskar att känna att det finns ett växande liv där inne. Din pappa har legat tätt intill magen och pratat och pussat på dig idag också. Vi längtar efter dig ❤
 
Annars flyter graviditeten på och magen växer. Halsbrännan har blivit värre och inatt vaknade jag av det och insåg förskräckt att jag tagit den sista Novalucol tabletten! Fick googlat fram lite tips på huskurer vilket ledde till ett glas mjölk och puffa upp kuddarna så huvudet låg högt. Verkar som det hjälpte för sen sov jag tills klockan ringde. Har idag inhandlar nya tabletter som ligger redo bredvid sängen om de behövs inatt. En fd arbetskollega berättade att då hon väntade sitt andra barn hade hon halsbränna ofta och fick då höra att barnet brukar ha mycket hår vilket stämde på hennes dotter. Får se om det är en liten bebis med stor kalufs som tittar ut i maj :) 
 
Jag skrev för ett tag sen om hur en på jobbet frågat om jag var säker på att det bara var en där inne. Suck! Idag när jag stod och packade semlor var denna arbetskamrat på väg förbi mig men stannar plötsligt, vänder sig om och frågar. Hur mycket har du gått upp nu? Det är en del va? Aaaaahhh! Jag blir tokigt på denna människa! Jag undrar hur hon såg ut när hon var gravid? Det var ju ca 100 år sedan så hon har väl glömt av hur det är ;)
 


Kommentarer
Hannah

Hahahah!!! Jag döööör 😝😝😝 Hon är ju bara föööör mycket den där kollegan 😝😝😝😝

Svar: Eller huuuur?!?!? 😜
thewaytoyou.blogg.se

2014-02-14 @ 08:45:02
Frida Larsson

Haha! Sofia! Känner igen de där! De är samma typ av kommentarer på jobbet här med! Typ - aha har du gått upp så mycket, jag gick bara upp 7 kg! Jag bara jaha? S

Svar: Så fruktansvärt onödiga kommentarer man får stå ut att höra ibland, suck!
thewaytoyou.blogg.se

2014-02-14 @ 09:46:13
Jonna

Å vad kul att höra att det lilla livet växer och mår bra! Och att du också mår bra är ju fantastiskt!!! Åååå jag längtar!
:) din kollega verkar ju totalt rubbad? Vad vill människan? Hade jag vart du hade jag blivit vansinnig.

Massa kärlek till er tre!!

Svar: Ja, jag ska inte klaga så värst mycket ;) börjar kännas lite i rygg och så men det hör väl till antar jag. Ja, den där kollegan kan man bli rätt trött på faktiskt :P
Kram kram
thewaytoyou.blogg.se

2014-02-17 @ 16:46:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thewaytoyou.blogg.se

resan mot vår högsta önskan, dig ❤ Hannes ❤

RSS 2.0