AJ som f*n!

Efter att ha svårt och somna i söndags kväll var jag nöjd över att det inte kliade i benet när jag skulle sova igår. Somnade fort men vaknade vi 03.00 av att det krampade i vaden, AJ! Detta har hänt mig ett par gånger innan graviditeten så Mathias visste rätt fort vad som skulle göras när jag slog på honom och skrek aj, aj, aj! Han fick flyga upp och stretcha ut min vad. Stackarn blev ju livrädd först innan han fattade vad det var :/
Typiskt är att jag under kvällen läst i en av apparna där det stod så här om v 25: "Du riskerar att vakna på natten med sammandragningar i benen - aaaaj,kramp!" Lite lustigt att det händer några timmar efteråt.
 
Vi gick igår in i v 25 och det firade bebis med att vara så vild att jag till och med fångade sparkarna på film. Häftigt!
Har kollat på filmklippet flera gånger och blir lika fascinerad varje gång över att det faktiskt är MIN mage som rör sig på skärmen. H*n måste vara riktigt stark eller så har vi lyckats tillverka en jättebebis ;) Jag hoppas på stark.
 
Gick till Sportlife efter jobbet för att köra mitt crosstrainerpass. Eftersom vi var bortresta förra veckan har jag inte tränat på nästan två veckor, förutom skidåkningen då vilket var rätt jobbigt det med. 
Kände direkt att det inte var som innan semestern. Det kändes tungt och jobbigt. Efter 20 min fick jag avbryta då jag började bli lite lätt yr och illamående. Irriterande då det kändes så bra innan semestern. Jag hoppas det bara var något tillfälligt eller är det nu man ska börja inse sina begränsningar? Jag tror dock det kan bero på för lite sömn de senaste 3 nätterna och hoppas på att torsdagens träning går bättre.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thewaytoyou.blogg.se

resan mot vår högsta önskan, dig ❤ Hannes ❤

RSS 2.0