27

Idag tar jag ytterligare ett kliv närmare 30 då jag fyller 27 år. Förra året när jag fyllde 26 var jag riktigt deppig över att vara så ogravid man kunde bli då min tanke var att ha barn när jag var 25.
I år har jag släppt det där och känner mig lycklig över att fylla 27 och att vara gravid. Äntligen! 
Fick paket och frukost på sängen av mitt hjärta <3
Koppen och faten undet den fick jag förra året av farmor. Det är "födelsedagskoppen" och har använts under hela min pappas uppväxt då någon i familjen fyller år. Nu har jag fått överta den och jag kommer hålla hårt i denna tradition :-) 


Kommentarer
niz

hipp hurra grattis...håller med dig om att från och med nu är det inte jobbigt att fylla år och bli lite äldre.. njut av dagen
kram

Svar: Tack tack :-)
thewaytoyou.blogg.se

2014-02-10 @ 20:26:13
URL: http://tanniz.bloggo.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thewaytoyou.blogg.se

resan mot vår högsta önskan, dig ❤ Hannes ❤

RSS 2.0