Vilken natt :-)

Bästa natten på länge!
Hannes somnade runt 21 efter några läggningsförsök. Han är en väldigt envis bebis som har svårt att inse hur trött han är och kämpar in i det sista för att vara vaken. Jag själv lyckades ju inte komma i säng förrän ca 23.30 och somnade väl innan 00.00.
Vaknade av att de gnyddes lite från spjälsängen och tittade på klockan, 02.50. Ammade i ca 10-15 min sen somnade han och jag lade ner honom i sängen igen. När Mathias klocka ringde vid 6 sov Hannes fortfarande i sin säng och vaknade inte förrän 06.50. Amning, bajs och blöjbyte, mys i soffan, lite lek sen somnade han igen 08.30. Får se hur länge... Jag njuter av en kopp kaffe framför Nyhetsmorgon så länge :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thewaytoyou.blogg.se

resan mot vår högsta önskan, dig ❤ Hannes ❤

RSS 2.0