Återträff

Igår skulle vi ha återträff med föräldrargruppen. Hade sett fram emot att träffa alla utan de stora magarna och se vad för filurer som sett världens ljus. Mathias gick tidigare från jobbet för att också kunna vara med och vi stressade dit vi skulle vara. Väl där möts vi av "har inte Irene hört av sig till er? Det är inställt och har blivit flyttat". Aaaahhhh!!! Så typiskt! Verkade dessutom som det bara var oss som inte fått informationen då vi inte såg några andra från gruppen där.
Speciellt irriterande för Mathias såklart som gått 1.5 tidigare från jobbet :/
 


Kommentarer
tanniz

Kul med återträff. Jag blev så inspirerad av dig att jag tog kontakt med de i föräldragruppen så nu ska vi träffas hemma hos mig i veckan. Här anordnar mvc ingen återträff så man får ta tag i det själv :)

Svar: Ja, jag tyckte det skulle bli kul att se alla utan de stora magarna med bebisar istället :) Nu har vi fått en ny tid så jag hoppas det blir av! Kanske man kan styra upp träffar efteråt med de som vill. Alltid kul när man har var i samma ålder. Så det tyckte jag att du gjorde helt rätt i att ordna en träff :) !
thewaytoyou.blogg.se

2014-09-08 @ 13:13:20
URL: http://tanniz.bloggo.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thewaytoyou.blogg.se

resan mot vår högsta önskan, dig ❤ Hannes ❤

RSS 2.0