Zzzzzzz

I tisdags var jag som en zombie och i onsdags mådde jag heller inge vidare. Mådde lite illa hela dagen och kände mig allmänt konstig. Tror det kan bero på att bebis tryckte upp mot revben och lungor hela dagen.
Men igår torsdag fick jag äntligen ny energi och jag mådde toppen. Kändes som magen sjunkt lite och jag kunde andas igen samt svullnaden i fötterna hade gått ner. Under torsdagen kände jag mig knappt höggravid alls och energin fanns där.
 
Att må bra under hela torsdagen får jag nog sota för nu. Klockan är 03.00 och jag har knappt sovit något för det är totalt omöjligt när bebis rumpa och fötter spjärnar ut så det känns som jag skà spricka. Obehagligt! Hittar ingen bra sovställning alls och allt är mest jobbigt. Jag vill sova! 
 
Har gått upp och lagt mig i soffan för att försöka skona Mathias från allt stånkande och jämrande så fort jag vaknar efter några minuters slummer. Får göra ett nytt försök här. Godnatt eller snart godmorgon. Suck! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thewaytoyou.blogg.se

resan mot vår högsta önskan, dig ❤ Hannes ❤

RSS 2.0