Vrålåket :-)

Idag har vi varit och hämtat vår vagn + babyskydd.
Kronan Duo S och Maxi Cosi cabrio fix
Vår tänkta garderob i hallen som ännu inte fått några skjutdörrar eller inredning blev perfekt parkering för vagnen :-)
 
Får nästan nypa mig i armen för att försäkra mig om att jag inte drömmer. Vi har faktiskt köpt en barnvagn som VÅR bebis ska få tillbringa massa tid i. Fortfarande lite ofattbart.
Vi är båda hittills mycket nöjda med vårt val av vagn och hoppas vi fortfarande kommer att vara det när det är dags att börja använda den på allvar.
Sittdel till vagnen köpte vi också men den får ligga kvar i sin plast tills det är dags att börja använda den.
 
Eftersom vi även skulle köpa babyskydd köpte vi ett som med hjälp av extra fästen kan användas på vagnchassit. Kan nog vara bra om jag tex ska in och handla och bebis somnat i bilen.
 
Imorgon blir det en tripp till Ullared för att spendera ännu mer pengar! 
 
 
 
 


Kommentarer
L

Det är så roligt att läsa din blogg, det du skriver påminner så mycket om mig:) Jag har bf den 27 maj, är 25 år, första barnet, vi har precis också hämtat vår vagn o dessutom varit på Ullared förra helgen:) Jag är inte så aktiv med min blogg längre men det hade varit roligt att hålla mailkontakt tycker jag :)
Lycka till i Ullared!
Kraam!

Svar: Hej!Vad roligt att du tycker om den och att du kan känna igen dig. Inte klokt vad mycket grejer man vill köpa till sin lilla skatt :) lycka till med slutet av din graviditet! Kram
thewaytoyou.blogg.se

2014-04-07 @ 07:48:23
URL: http://livetpakvarnen.blogg.se
Anonym

Gryyyyyyymt snygg!!!! Löv it!!

2014-04-08 @ 09:53:03
URL: http://sandraochmaria.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thewaytoyou.blogg.se

resan mot vår högsta önskan, dig ❤ Hannes ❤

RSS 2.0