V 37

Vi välkomnar v 37 med en minst lika underbart solig dag :) 
Startade dagen vid 07.00 då min mage skrek efter frukost. Vid 9 blev det en kaffe ihop med lillasyster på mammas och pappas altan. Så härligt att sitta i solen och titta ut över det spegelblanka havet. 
Blev ytterligare en kaffe med vänner och barn vid 11. Inte alls så tokigt att vara ledig sådana här dagar :)
 
Efter lunch ihop med mitt ❤ kröp tröttheten på och jag sov nog i 1.5 timme innan det var dags att åka till handbollsträningen. Det var min sista träning för den här säsongen så nu får den andra tränaren köra de sista träningarna innan sommaruppehållet. Ska försöka vara med på en avslutning i mitten på juni när bebisen har kommit. Nästa säsong får vi se hur det blir. Jag kommer inte kunna släppa det helt utan är väl med lite i bakgrunden men utan något större ansvar för träningar osv. Det här är 5.e säsongen jag har tränat tjejerna så det är svårt att släppa taget helt :)
V 37 (36+0) 
Kan magen ens bli större ?!? 
Känner mig sprängfärdig :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thewaytoyou.blogg.se

resan mot vår högsta önskan, dig ❤ Hannes ❤

RSS 2.0