Sova?

Klockan är 05.15 och jag har snart vart vaken i 2 timmar, suck. 
Var uppe och åt en frukt och försökte somna om men utan reultat. Spelat slut på mina liv i candy crush, och nu sitter jag i soffan framför tv:n och tänkte att jag lika gärna kan blogga lite. Mathias sover gott men snart ska han upp till jobbet och då får jag lite sällskap :) Hände liknande förra veckan och då försökte jag gå och lägga mig igen när han åkt till jobbet vilket resulterade i sömn till 10.30. Jag kan ju hoppas på något liknande idag.
 
Idag välkomnar vi v 35 och jag börjar känna mig väldigt gravid :P
Stor, tung och inte så rörlig. Bebis bökar på i vanlig ordning och känslan av att spricka infinner sig flera gånger per dag. I fredags fick jag även erfara att hjärna vs kropp inte riktigt samarbetar. Min hjärna ville dammsuga, tvätta golv, skura toaletter, tvätta, stryka m.m men min kropp höll inte riktigt med. Svårt att acceptera men jag jobbar på det! Man får göra så gott man kan och orkar helt enkelt. Jag ska ju faktiskt inte ha hem kungafamiljen på besök!
 
I torsdags fick vi uppleva en av våra juklklappar, Rock of Ages.
Mathias föräldrar gav oss, samt hans bror och fru,  biljetter till denna musikal + middag innan.
Det blev en mycket trevlig kväll med god mat på Texas Long Horn och en grym föreställning. Bebis fick sig en rejäl dos med rockmusik och jag hoppas h*n gillade det :) M's mamma var så söt och blev lite orolig för bebis så jag fick låna hennes jacka och ha över magen för att förhoppningsvis dämpa lite av ljudet. Måste bara säga en sak, Per Andersson! Han gjorde halva föreställningen och stundtals skrattade jag så tårarna sprutade. Han är inte klok :) !
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thewaytoyou.blogg.se

resan mot vår högsta önskan, dig ❤ Hannes ❤

RSS 2.0