Sol ☀

Underbara sol ☀
Sitter ute i grushögen där tanken är att en altan ska finnas i år någon gång. Får passa på att sola lite nu innan det blir för varmt. Som höggravid märker jag av att solen tar på krafterna mycket mer än innan. Mathias sover fortfarande efter att ha varit på svensexa hela dagen igår. Han var väl hemma vid 04.00 imorse så jag tänkte att han allt kan få sova lite :)
 
Igår fick bebisen en pyssling! Stort grattis Sandra och Johan till er dotter :) 
Behöver jag säga att man längtar extra mycket när man ser dessa små liv se dagens ljus. Fler bebisar beräknas komma i veckan om de är punktliga. Babyboom 2014!
Såg programmet "livet på BB" för en stund sen. Kunde inte hålla tårarna borta och tanken på att vi inom kort kommer vara med om samma sak är häftigt! 
 
 
Utsikten från mammas och pappas altan där jag igår avnjöt årets första grillmiddag.


Kommentarer
L

Livet på BB såg vi med.. Paret som fått missfall sent 2 ggr tidigare fick mig att fastna! Måste fråga dig: blir du inte lite orolig/rädd för vad som kan hända under en förlossning? Jag själv är en sån person som alltid har målat upp dåliga bilder i huvudet på "tänk om", o allltid tänker man det absolut värsta, varför utsätter man sig för det? :) tänkte höra ifall jag är en av få som oroar sig... Allt man vill är ju att ha sin lilla dotter/son i famnen:) <3 kraam

Svar: Jag kom in i slutet av programmet och såg bara de två sista födslarna utan att veta någon direkt bakgrund. Jag är faktiskt inte orolig eller rädd. Visst vet jag att saker och ting KAN gå illa men det är ju inget direkt jag kan påverka. Så jag försöker se positivt på vad som komma skall och när vår son/dotter ligger på mitt bröst kan jag andas andetag av lättnad :) kram
thewaytoyou.blogg.se

2014-04-27 @ 19:03:13
URL: http://livetpakvarnen.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thewaytoyou.blogg.se

resan mot vår högsta önskan, dig ❤ Hannes ❤

RSS 2.0