Shopping shopping

Idag styrde vi bilen mot Ullared för ännu mer shopping :-) mestadels till bebis men det blev allt lite annat också. Vi hade en lista på saker vi skulle handla men det är märkligt hur lätt man kan sväva iväg och helt plötsligt är vagnen full med saker som inte alls stod på listan :P 
Det var första gången Mathias var där och vi valde nog en bra dag för det var inte knöfullt med folk och det verkar inte vart en skräckupplevelse för honom :) 
Innan vi skulle betala gjorde vi en liten gissning vad kalaset skulle hamna på och när vi betalat kunde vi glatt se att vår gissning var 1000kr mer än vad det kostade. Alltid skönt när det är åt det hållet!
Massa bebissaker blev det :)
 
Nu har vi bara några saker kvar att förbereda inför vårt kärleksmums ankomst och första tid i livet. 
Spjälsäng+madrass och spjälskydd
Skötbord
Skötväska
Sen skulle jag gärna vilja ha ett babynest men kollar runt om det finns någon som syr. Känns helt klart som ett billigare alternativ än att köpa originalet för 849kr.
 
 
 
 


Kommentarer
Frida Larsson

Hej Sofia!
Jag köpte ett babynest på tradera! De finns massor med folk som syr där! Köpte mitt för 400;- jättefint

Svar: Hejsan! Tack för tipset :)
thewaytoyou.blogg.se

2014-04-08 @ 08:48:19
Nina Langemyhr

Älskar att du fortfarande bloggar Fia, gillar att följa dina steg! :)
Sen ett lite tips, jag vet att Nina Standar syr babynest, hon har lagt ut lite bilder på det på Facebook på dom hon har gjort :)

Svar: Vad bra Nina :) försöker allt fått uppdaterat något i veckan iallafall :)Jag har hört detta och försökt få kontakt med henne på Facebook men inget svar än tyvärr.
thewaytoyou.blogg.se

2014-04-08 @ 10:12:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thewaytoyou.blogg.se

resan mot vår högsta önskan, dig ❤ Hannes ❤

RSS 2.0