Fylla på frysen

Idag startade bebis och jag dagen med en promenad i solen.
Gick 3 km och jag kan säga att det var rätt jobbigt :P Fick så ont i anklarna i slutet och jag antar att det beror på den extra tyngd man släpar runt på. Längtar just nu efter min gamla kropp och att orka mer fysisk ansträngning. Kommer nog bli många promenader med vagnen framöver :)
 
Idag drog jag igång att baka. Blev långpannebak vilket jag tycker är väldigt smidigt. Kärleksmums och kokostosca. Mums!
Tänkte fylla på frysen nu inför bebis ankomst ifall  det kommer bebismys-sugna familjemedlemmar och vänner. Då kan det ju vara trevligt att bjuda på en fika :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thewaytoyou.blogg.se

resan mot vår högsta önskan, dig ❤ Hannes ❤

RSS 2.0