Förberedelser

Idag bestämde vi oss för att ta bilen upp till NÄL där vi har tänkt att föda. Vi har aldrig varit där så vi ville testköra dit och även se hur lång tid det tog. Det tog ca 45 min och nu har vi full koll vart vi ska och var vi parkerar osv. Åkte sedan till överby köpcentrum och dit åker,  enligt BM från föräldrargruppen, många par som kommit till förlossningen men anses inte vara i full gång och  behov av rum än. Då går de ofta på överby för att få igång det istället för att åka hem igen. Jag undrar hur många som kollade in min mage och tänkte att vi var just ett sådant par ;)
 
Mindre än en månad kvar, förhoppningsvis!


Kommentarer
Annika

Åh vad kul att det närmar sig för er!! Fniss jag hade också kollat läget och klockat tiden. Spännande!

2014-04-28 @ 22:39:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thewaytoyou.blogg.se

resan mot vår högsta önskan, dig ❤ Hannes ❤

RSS 2.0