Fixerad och förberedd

Idag har jag allt lite mer energi än under gårdagen :)
Påskhelgen har varit toppen med massa handboll! Alla tjejerna var såååå nöjda och ville verkligen inte åka hem i måndags. Det har varit långa dagar och jag har kämpat på. Vaggat fram mellan hallar, bussar och skolor ;) Tur att vi bokat hotell 2 nätter så jag fick lite lugn och ro + en riktigt säng.
Titta vad jag fick!
En av mina spelare tyckte hennes mamma skulle sticka en filt till bebisen vilket hon också gjorde. Så snällt och omtänksamt! Jag blev jätteglad :)
 
Igår var jag som sagt helt slut. Släpade mig till barnmorskan på morgonen och väl hemma igen halvsov jag i soffan hela dagen. Hos BM konstaterades att jag lyckats gå upp 3kg på 2 veckor! Hej heffaklump! 
Med tanke på hur mina fötter ser ut så är det förmodligen en hel del vätska som väger. Hade även äggvita och lite blod i urinen som skickades på odling och svar får vi i slutet på veckan. Blodtrycket var fortsatt lite högt med ändå ok. Fick bokat in en extra kontroll nästa vecka för urinprov och blodtryck. Hon tyckte jag skullevila lite nu efter denna hektiska helg. Kan ju vara bra kanske.
Bebis har nu fixerat sig och fyller ut så gott som hela livmodern. Jo,tack! Det har jag märkt. Rumpan på vänster sida av magen och fötterna till höger trycker stundtals så mycket att det är riktigt obehagligt och jag mår nästan lite illa. Bara att bita ihop för det är intelångt kvar nu. Längtar! Skönt att veta att bebis har fattat hur den ska ta sig ut och börjar förbereda si


Kommentarer
Jennifer

Vilken vecka är du i nu? :)

Svar: Jag är i vecka 36 :)
thewaytoyou.blogg.se

2014-04-24 @ 10:32:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thewaytoyou.blogg.se

resan mot vår högsta önskan, dig ❤ Hannes ❤

RSS 2.0