Samtal och nytt test

I torsdags var jag tvungen att ta ett nytt test med veckoindikator för att se om hCG hormonet ökat. Det stod så fint "gravid 3+" så jag kunde andas ut lite iallafall ;) 
 
Jag hade också min första kontakt med en barnmorska i torsdags. Ringde på onsdagen och fick ju tid redan på torsdagen. Det var bara ett kortare samtal om funderingar, frågor, stick i fingret och blodtryck. Inskrivningen kommer att vara 30/10 och då på en mottagning som i princip ligger vägg i vägg ned jobbet så det blir nära och bra. 
 
Denna bok fick vi med oss hem så nu blir det till att läsa på :)


Kommentarer
Tess

Häftig känsla :) En sån där bok fick inte jag, vilket fusk hihi. Snart dags för ultraljud! Det kommer gå jättebra :) Kram

2013-10-08 @ 22:29:41
URL: http://Minbebis.com/blogg/tess89/
Annika

Lätt att glädjas med er!!

2013-10-10 @ 11:00:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thewaytoyou.blogg.se

resan mot vår högsta önskan, dig ❤ Hannes ❤

RSS 2.0