Nedräkningen har börjat!

Ja,nu är det mindre än en vecka kvar tills vi får se vårt kärleksmums ❤ 
Ser vi något då och allt ser bra ut har jag bestämt mig för att försöka ta in det. Nu går jag mest runt och låtsas som ingenting och de som vet runt omkring verkar nästan mer överlyckliga än oss själva. Konstig känsla det där! 
Det är förmodligen någon slags försvarsposition ifall man skulle åka på den där stora besvikelsen igen. Men som sagt så börjar jag tro på det först när jag sett lilla livet med egna ögon.
 
Annars mår jag bra bortsett från en släng av illamående, speciellt på morgonen. Dock inte så farligt att det resulterat i en spya. Inte än. I magen känner jag så gott som ingenting men jag hoppas det är fullt normalt :/ känner desto mer i brösten som ömmar rejält! Vi får väl se vart denna graviditet tar vägen ;)
 
Hoppas helgen går fort och att det blir onsdag typ NU!
 


Kommentarer
Sandra

Jag kände ingenting i magen och det syntes knappt förens vecka 16 så det finns nog alla varianter :) jätte lycka till! Kram

Svar: Ja, det gör väl det :P kram
thewaytoyou.blogg.se

2013-10-10 @ 19:18:50
karin

Åh snart är det ONSDAG och sen är det pangbom FREDAG (och KUB) ;)

Håller tummarna för dig - det är nu det händer!
Kram

Svar: Vi har en spännande vecka framför både du och jag :)Kram
thewaytoyou.blogg.se

2013-10-11 @ 08:36:05
URL: http://villbli3.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thewaytoyou.blogg.se

resan mot vår högsta önskan, dig ❤ Hannes ❤

RSS 2.0