Mobilförbud

Jag har funderat och kommit fram till att jag borde testa mobilförbud efter kl 21.00,iallafall mån-tors. Blir så irriterad på mig själv när jag lägger onödigt tid på att kolla Facebook, instagram eller spela candy crush. Jag har förmodligen redan under dagen lagt tid på att göra just det så det borde omöjligt vara så att det "måste" kollas även på kvällen. Istället ska jag försöka koppla av med en bok. Jag älskade att läsa när jag var yngre och var en riktig bokmal. På senare år har jag dock blivit fruktansvärt dålig på att läsa. Jag får ingen läsro, somnar eller så lockar mobilen mer. Så nu jäklar ska jag försöka hitta läsglädjen igen och öva på att komma in ett lugn som inte gör att jag sommar efter första sidorna och jag måste läsa om dem redan nästa dag :P 
Har ni några bra boktips? 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thewaytoyou.blogg.se

resan mot vår högsta önskan, dig ❤ Hannes ❤

RSS 2.0