Kort comeback

Började träna handboll i slutet på augusti efter ett uppehåll på nästan två år. Vi har ju haft fullt upp med husbygge och så hade jag tänkt att en graviditet skulle komma emellan. Det gjorde det ju tyvärr inte så när vi äntligen flyttat in så tänkte jag att det vore roligt att börja spela igen. Igår valde jag dock att lägga skorna på hyllan igen så det blev en kort comeback ;) Hade förmodligen kunnat spela några veckor till men det känns lite olustigt och onödigt att riskera. Handboll är ju en väldigt fysisk sport och nu vill jag vara rädd om vår lilla bebis. Får försöka gå till sportlife istället och komma ut på promenader.
 
Att hålla igång under graviditet är något jag verkligen hoppas jag har disciplin till att göra. Annars kommer jag förmodligen rulla fram i slutet ;) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thewaytoyou.blogg.se

resan mot vår högsta önskan, dig ❤ Hannes ❤

RSS 2.0