Inskrivning

Igår var M och jag på MVC och skrev in oss och fick träffa barnmorskan som ska följa vårt kärleksmums :) 
Vi gick igenom papprena vi fyllt i innan och pratade allmänt om hur vi mått under tiden som ofrivilligt barnlösa osv. Jag kände att vi fick bra kontakt med vår barnmorska och att hon hade ett lugn och lyssnade på oss. 
När vi skulle boka in lite tider och tid för RUL togs upp var jag snabb att fråga om vi inte kunde få ett ultraljud tidigare också. Det var absolut inga problem men kostade då 200kr vilket jag mer än gärna betalar för att få se vår bebis så snart som möjligt ❤ närmare bestämt 20/11. Längtar! 
 
Det stora rutin ultraljudet blir 2/1 och det fick man välja att bli remitterade till östra och få ett gratis RUL eller göra det på vår hemort för 250kr. Vi konstaterade ganska snabbt att vi lika gärna kunde göra det "hemma" då bensinpengar, trängselskatt, parkering och ev ta ledigt mer från jobbet skulle kosta minst lika mycket som att göra det "gratis" i GBG.
 
Vi avslutade gårdagen med att berätta för M's mormor och farmor som båda blev mycket glada :) hans mormor liksom svävade på moln och var ju bara tvungen att börja sticka något fint. Så söt! 
 
Imorgon är det fredag igen och jag har tagit ledigt, även lördag. I helgen ska jag nämligen på cup med mina F 01:or. Så värst ledigt blir det väl inte då det kommer vara fullt upp hela helgen. Det är dock bara roligt :) älska handboll! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thewaytoyou.blogg.se

resan mot vår högsta önskan, dig ❤ Hannes ❤

RSS 2.0