Där försvann den...

...matlusten :/
Hände först igår när jag skulle äta lunch på jobbet. Jag var väldigt hungrig och kände mig smått illamående med en touch av halsbränna på det. Väl framme vid vår "dagens lunch" buffé var jag verkligen inte sugen på något! Inget tilltalade mig och jag kände mest blä, blä och blä. Fick tillslut petat i mig lite mat men utan matlust som sagt. Gick något bättre på eftermiddagen iallafall när jag skulle äta middag. 
Idag var det samma visa vid lunchen, suck! Äh, bara att acceptera och det är lätt när jag vet varför det är så :)


Kommentarer
Hannanas

Känner igen det där. För mig fungerade det bättre med kall mat. Yoghurt, smoothies, mackor osv. Kanske inte den bästa dieten men huvudsaken är ju att man äter =)

2013-10-24 @ 20:38:39
URL: http://minbebis.com/blogg/hannanas/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thewaytoyou.blogg.se

resan mot vår högsta önskan, dig ❤ Hannes ❤

RSS 2.0